måndag 23 maj 2011

Brudhammars förskola

Jag har praoat på Brudhammars dagis.

Jag praoade med 1-3 åringar.

På Torsdagen var det någon slagt Hattparad, alla på dagiset sammlades på en gräsmatta. Så sjöng vi och gjorde rörelser till, och så fick alla barnen glass efter.

på Fredagen gjorde vi inte så mycke.

Barnen var väldigt snälla och inte så jobbiga som jag trodde dom skulle vara.

Jag gjorde inte så mycke, bara lekte med barnen.

Jag tyckte det var roligt att praoa där för jag gick där när jag var liten.

Jag var inte blyg.

Jag frågade vad jag skulle göra ibland, för det mesta visste jag ju vad jag skulle göra.

Jag kanske inte var så social i början men efter typ en timme så vad jag det.

Jag läste för dom, måla med dom, lekte med dom, så jag gjorde ganska mycke.

Jag tyckte det var kul men jag skulle inte vilja jobba där när jag blir stor, för jag skulle inte vilja jobba med små barn.

Av Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar