måndag 23 maj 2011

haselbakensförskola: shayan





Hej!














Jag praoade på Hasselbackensförskola i Stenungsund. Jag var med barn runt 2-3 år. Det var roligt för att min mamma jobbade där också. Det var roligt att se hur mamma har det på jobbet.

Alla branen var snälla ock jag fick mycket jobb där.Men det blev stressigt någon gång dom var mycket nöjda med mig ock ville att jag skulle komma några dagar till. Första dagen jobbade jag åtta till fyra och andra dagen jobba jag åtta till två. Den avdelningen hette Flamingon. Jag var inte blyg och frågade massa saker och tog stort ansvar och jobbade bra. Dom var mycket trevliga tillbaka.

Jag vill inte ha det till min framtida jobb.För att jag vill ffortsätta studera. Barnen tyckte om när jag gungade dom. Ett av barnen var min granne vi bor brevid varandra och brukar träffa varandra.


En av mina kommpisar sa att det var tråkigt att praoa på dagis men det var mycket roligt att

praoa på dagis.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar