söndag 22 maj 2011

Prao JC





Jag har varit på JC och praoat och jag tycker det var jätte kul. JC Stenungsund ligger på innergatan på Stenungsunds torg. På JC säljer man jeans och andra kläder. Och deras lokaler är jätte fina, det finns en kill och en tjej avdelning med kläder och jeans. Och jag fick många olika uppgifter Tex jag fick städa, packa upp kläder och sortera i lagret, fast det var inte så många lådor med kläder jag fick packa upp.


Jag tycker jag tog ett bra ansvar och var social och hjälpsam. Och jag tycker att jag tog vissa egna initiativ. Personalen där var jätte snälla mot mig och dom var väldigt duktiga på det dom gjorde, dom var också alltid väldigt trevliga.


Jag valde att praoa på JC för att jag gillar att träffa nytt folk och jag gillar kläder och mode. Det är också kul att se hur många det är som handlar på JC och det är ju aldrig nån som är lik nån annan.


Så jag föreslår att praoa här för såna som gillar att vara glada, uppmuntrande och såklart att man måste vara social och att våga prata med folk som man aldrig träffat förr:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar