måndag 23 maj 2011

Prao på Kristinedals förskola



Jag praoade på Kristinedals Förskola på en avdelning som heter Gulsparven. Det var jättejobbigt första dagen eftersom att barnen höll på och hängde i mig jag var där från 9:00 till 14:00. Andra dagen var roligare. En stund efter att jag kom så skulle vi gå på "luffen" vi gick ut i skogen och stannade där någon timme och så fikade vi vilket jag inte trodde vi skulle göra så jag hade inte köpt något till mig men jag blev bjuden av barnen.


Jag frågade mycket om reglerna, fick dom göra så och så frågade jag. Jag tog tag i saker själv som när en unge höll på och slog alla så skällde jag ut honom. Jag kommer nog inte jobba så här när jag blir vuxen för det var väldigt jobbigt.



Jag tycker att ni ska välja att praoa där om ni vill bli uttröttade fort, jag hade inte orkat en dag till där, nästa gång vi ska praoa så ska jag vara snabb med att fråga någon annanstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar