måndag 23 maj 2011

F-klass grön








Jag har praoat på F-klass grön på Kristinedalskolan. Dom hade 19 i sin klass men det såg ut som att det var mycket mer. Dom var 2 fröknar och det kom en fröken dit och hälsade på för att hon ska ha dom i 1, 2, och 3:an.

Jag fick göra ganska mycket. Jag fick hjälpa barnen med att måla, dom skulle måla ansiktsmålning på sig själva så om dom målade blåa ögon så sa jag att dom skulle måla bruna om det var deras naturliga ögonfärg. Sen när vi var ute så skulle vi ha ute lek, så var jag med några i f-klassen och lekte en lek men jag minns inte riktigt vad den hette. Jag sa jag inte ville vara med men efter som att jag proade där så fick jag vara med ändå tyckte jag.

Jag tyckte att det var kul att jobba där för att alla var snälla, jag fick bra omdöme och läraren sa att jag va den bästa praoeleven dom haft. Jag vet inte men jag tror att jag skulle kunna vilja jobba med det när jag blir stor. Jag tyckte att det var JÄTTE KUL, för alla skötte sig och alla var vänliga och snälla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar