måndag 23 maj 2011

Praoa på dagis

Jag har praoat på ett dagis i Ödsmål som heter krysset. Där jag praoade var barnen ungefär 1-4 år. Dom hade en ganska stor gård där dom va när dom var ute och lekte. Det var ganska centralt det var nära skolan där och så.






Första dagen jag var där på dagiset så fick jag lära känna dom på avdelningen. Jag tyckte det var roligt där för att det var barn som tyckte om mig och dom tjatade på mig och så. Det tyckte jag var roligt för man blev trött. Sen ungefär efter lunchen så skulle alla barnen sova förutom dom som va lite äldre.


Jag tyckte det var roligt för jag praoa på en avdelning där alla små barn var. Ibland så fick jag sysslor tex att klä på barnen när vi skulle gå ut , ge barnen mat från matvagnen.


Jag var inte blyg jag pratade med dom som jobbade på den avdelningen som jag praoa på. Jag tyckte det var roligt att praoa där men tror inte jag vill jobba på något liknande i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar