måndag 21 maj 2012

André Prao


Prao 
Under måndag var den jag skulle jobba med ledig men då så hjälpte jag mig min farfar och slipade och oljade in en trappa. Fast under tisdagen så kom jag ditt klockan halv nio ungefär. Och jag började att rensa runt kyrkan och det gick ganska snabbt men det var roligt. Efter jag hade gjort det så skulle jag kratta gravarna och runt kyrkan och det var ganska jobbigt men kul. På onsdagen så fick jag lite sovmorgon men efter det så fick jag rensa och använda typ en cykel som jag gick runt med i gruset och tog bort ogräs och annat. Och när vi hade lunch så åkte vi till min pappa som jobbar på Dafgård och åt och det var roligt. Men efter maten så började jag med det sista innan jag skulle sluta då började jag med att kratta gruset och det var jobbigt men ganska kul. 
Men jag skulle nog vilja jobba med kyrkor och vara vaktmästare men det var roligt. Men kanske ha det som sommar jobb. 
Andre Prao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar