onsdag 16 maj 2012

Prao på OK Q8


Jag har praoat på ok q8.
Jag har gjort all möjligt från att hälla ut gammal mjölk till att stå och hjälpa till i kassan.
Jag har fråntat fram varor och plockat upp varor.
Jag tycker att det har varigt riktigt roligt och det bästa var att stå i kassan.
På morgonen var det en som hette Gunilla som jobbade då.
Senare kl.12 kom en chef som heter robin.
Dom har oftast öppet från 5.30 till 22.00.


hemsidan:http://www.okq8.se/privat

Jag har fått lära mig mycket som t.e.x när man ska knappa in något.

Jag har också lärt mig att kunna frånta fram varor så att dom nyaste varorna står längst bak.
Det blev ofta några frågor när man skulle stå i kassan om vilken kod som skulle vara till vilken grej men man lärde sig efter ett tag.

Jag hade gärna velat arbeta med detta i framtiden för att ingenting var tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar