måndag 21 maj 2012

OK-Q8 Av Sanna


Jag har praoat på OKQ8. Jag har jobbat med Pontus och det visste jag absolut inte från början. Vi har haft jätte mycket att göra, det vi har fått göra är, städa, frånta varor, plockat kartonger, plockat upp massa nya varor 3 jätte stora backar. 
Öppettider är halv 6 på morgonen till 10 på kvällen varje dag. Och jag frågade lite smått om lönen och dom sa att dom får pengar, men inte så mycket, mer ville dom inte säga. 
Alltså ska jag vara ärlig, så blev jag väldigt intresserad av att jobba just på något liknande som OKQ8 eller annat liknande för jag tycker det har vart riktigt roligt att få stå i kassan och plocka ut varor och så. 
Vi praoade alltså 3 dagar, måndag tisdag och onsdag. Och på måndagen fanns det inte så jätte mycket att göra, mest städa och så. Och på tisdagen kom det in massor av nya varor så det fanns att göra hela tiden. Av lite hjälp av Gunilla klarade jag och pontus av att plocka in alla varor, det tog såklart ett tag men det var kul! Och den sista dagen, onsdag så fanns det ingenting att göra så jag och Pontus fick ta över kassan hela dagen och det kom massa kunder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar