onsdag 16 maj 2012

Hasselbackens förskola

Jag har praoat på Hasselbackens förskola.
Jag var på avdelningen Svalan.
Jag hade barn mellan 3-5 år
Vi har mest varit med barnen när dom har vart ute och när dom har var inne och lekt.
Det var varit sådär inte så roligt för vi har nästan inte gjort nåt bara varit med dom och lekt.
Lite info om hasselbackens förskola. 
Det finns 5 olika avdelningar som är Kråkan, Flamingon, Svalan, Kolibrin, Papegojan
Det är ganska många som jobbar där 
och Ganska mycket barn. Jag fick inte veta så mycket om öppettiderna.
Dom får ungefär 1500-2500 i lön.
Och här är hemsidan
Alla var jätte snälla och Dom sa inte till mig vad jag skulle göra jag bara var med barnen och ibland såg jag Eronita och Shayan.
Jag Tror inte att detta kan vara en framtidsjobb för att jag tror inte att det är nåt för mig det var sådär.

Av: Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar