söndag 20 maj 2012

Coop extra



prao på Coop extra 
Jag var och praoade med Kim på Coop extra i Stenungsund. Jag tyckte att det var lite tråkigt för vi packade bara upp massa saker tex på måndagen fick dom nya varor så vi var tvungna att packa upp alla korvar. Jag hade inte vellat jobba där som mitt riktiga jobb för jag tycker inte om att göra samma saker. Men på tisdagen hade vi inte lika många men vi packade mest upp bebis mat och katt/hund matt när vi packade upp katt matten så började det lukta så vi titade vad det var så sog vi att en förpakning var sönder så det stank i hella butiken det var nästa så man kräktes. Alla dagar åt vi på Eat så det var gott. 



Jag hade nog kunnat typ sommar jobba där eller typ jobba där innan man börja högskolan.
Om jag och Kim skulle lagt ihop allt vi hade tjänat om vi nu hade de så hade vi tjänat 4200 på tre dagar och det är bra.


På Coop extra brukar det vara 45 anställda men på vintern brukar det vara 30. Dom har nästan öppet hella tiden dom har öppet frpn klockan 8 till 10 på kvällen jag tror dom har öppet alla dagar om året och i månads lön har dom ungefär 18 till 22 000 i månaden efter skat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar