söndag 20 maj 2012

Hasselbackensförskola Gjord av Shayan




Hej 

Jag praoade på Hasselbackensförskola i Stenungsund. 
Jag var med barn runt 2-4 år. 
Det var roligt för att min mamma och min moster jobbade där också. 
Det var roligt att se hur mamma och min moster har det på jobbet. 
Avdelningen jag var på heter Flamingon. 
Eftersom jag inte fick en annan prao plats så
fick jag jobba med samma jobb som förra året så 
jag kände många av barnen. 
En anställd brukar få ca 12 000 efter skatt och det är 3 anställda och en vikarie.
Jag tycker att jag hade ett bra samarbete med personalen på Flamingon. 
Jag tycker att personalen i Flamingon var trevliga och snälla. 
Mina uppgifter var bland annat att gå ut med barnen och vara med dom och se så inget går fel.
Barnen var väldigt snälla. 
Jag fick bra respons av personalen och dom var nöjda med mig.
Jag tycker det är ett väldigt roligt  jobb men jag tänker inte att jobba med det i framtiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar